piątek, 7 listopada 2014

Rozśpiewane serce małej ojczyzny

Wspólne śpiewanie i lekcja śpiewu grupowego już w najbliższy poniedziałek. Inspiracją jest narodowe  święto Odzyskania Niepodległości.
Zobaczcie, jakie piękne śpiewniki przygotowali uczniowie z Glichowa pod opieką nauczycieli:
dobra praktyka projektowa: śpiewnik w barwach narodowych
Natomiast zupełnie nieplanowane dziś zajęcie, zaowocowało 4 dodatkowymi rewelacyjnymi materiałami, których autorami są Kamil, Julia, Klaudia i Dawid.
Prezentujemy Wam pierwszą atrakcję. Jej autorką jest Klaudia.
Bierzmy się zatem do dzieła!

7 komentarzy:

  1. Spotykamy się w poniedziałek o godzinie14.15

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się ciesze, że będziemy brać udział w tym uroczystym śpiewaniu. Mam bardzo fajną rolę i bardzo ładnie śpiewamy. Będzie bardzo fajnie na tych występach. Bardzo fajny pomysł.

    Pozdrawiam Dawid

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Ja też ćwiczyłam i bardzo dobrze nam to wychodziło. Mam nadzieję,
    że na występie też nam tak pójdzie.
    Pozdrawiam! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, fajnie , że organizujemy taki koncert.
    Dla mnie trune jest nauczenie się:
    Rozkwitały pąki białych róż
    wróć , Jasieńku , z tej wojenki już
    Wróć , ucałuj , jak za dawnych lat ,
    Dam Ci zato róży najpiękniejszy kwiat.


    Kładłam Ci ja idącemu w bój
    Białą różą za karabin Twój
    Nimeś odszedł , Jasiuleńku , stąd ,
    Nimeś próg przestąpił , kwiat na ziemi zwiądł.

    Już przekwitły pąki białych róż ,
    Przyszło lato , jesień , zima już.
    Cóż Ci teraz dam , Jasieńku ,hej !?
    gdy z wojenki wrócisz do dziewczyny swej ?


    Jasieńkowi nic nie trzeba już ,
    Tam nad jarem , gdzie w wojence padł ,
    rozkwikł u mogiły biały róży kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie! Wszystko już przygotowane do Waszych występów. "Sala koncertowa" czeka na Was i zaproszonych gości. Świetnie.
    Bardzo mi się podobało, jak po próbach Klaudia, Julka, Dawid i Kamil przygotowali jeszcze dodatkowe atrakcje z okazji Święta Niepodległości, czyli wspaniałe zadania dla każdego, kto chciałby sprawdzić znajomość pieśni patriotycznych.
    Dziękuję Wam wszystkim za wielkie zaangażowanie i starania. Jesteście świetnym zespołem, niezależnie od wieku.
    Pozdrowienia i do zobaczenia w poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam role. Na próbach niektórzy się troszke wygłupiali, ale bardzo sprawnie nam to szło chociaż panie też trochę się denerwowały. Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia! Przygotowanie każdej otwartej uroczystości może stresować. Jestem przekonana, że Wasz występ będzie piękny - a to dzięki Waszym staraniom i zaangażowaniu oraz bardzo troskliwej opiece Waszych wychowawców.
      Potem może z tej uroczystości mały film zmontujecie? To będzie dopiero pamiątka!
      Pozdrawiam również (i pięknie dziękuję za zadanie z lukami - wyszło świetnie :) )

      Usuń